Talenthouse to partner pracodawców, którzy poszukują kompetentnych i zmotywowanych ludzi, chcąc stworzyć im inspirujące środowisko pracy. Pracujemy tylko dla wiarygodnych i profesjonalnych pracodawców dbając o komfort kandydatów, którzy ufają, że dzięki nam znajdą lepszego pracodawcę i będą mogli spełniać się zawodowo.
Pracujemy między innymi dla firmy Novem Group specjalizującej się w performance marketingu, która realizuje projekty dla wielu znanych w Polsce firm oferujących produkty lub usługi B2C oraz tworzy nowe narzędzia podnoszące efektywność kampanii reklamowych w internecie. Wspierające dalszy rozwój firmy naszego Klienta poszukujemy osoby doskonale znającej zagadnienia reklamy w internecie, która potrafi kierować zespołem oraz lubi pozyskiwać nowe kontrakty i projekty.
Stanowisko: Sales Director (performance marketing)
Region: Warszawa
Zadania na stanowisku
• przygotowanie merytoryczne do pracy - praktyczne poznanie firmy, oferowanych usług oraz możliwości narzędzi, którymi dysponuje; zrozumienie wizji rozwoju firmy i dotychczasowej strategii sprzedaży; poznanie obsługiwanych klientów i zespołu
• zarządzanie sprzedażą usług dla obsługiwanych klientów - monitoring pracy zespołu - ocena potencjału obsługiwanych klientów pod kątem planowania działań sprzedażowych; ustalanie wspólnie z zespołem strategii sprzedaży do klientów;
• pozyskiwanie nowych klientów - nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami (najczęściej z Dyrektorami Marketingu); aranżowanie i organizowanie spotkań o charakterze doradczym, warsztatowym w celu zdefiniowania oczekiwań klientów; koordynowanie procesu przygotowywania oferty; prezentowanie oferty klientowi wspólnie z zespołem merytorycznym; negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie i podpisywanie umów
• kierowanie zespołem – ocena efektywności, jakości pracy oraz motywacji do pracy i dalszego rozwoju; rozwój zespołu – wspieranie w rozwoju kompetencji; przekazywanie informacji zwrotnej prowadzanie rozmów rozwojowych lub coachingowych; bieżąca ocena skuteczności podejmowanych działań, wprowadzanie zmian w celu uzyskiwania oczekiwanych efektów; nadzór nad organizacją pracy kilkuosobowego zespołu
Nasze oczekiwania wobec kandydatów:
• znajomość fundamentalnych podstaw marketingu i reklamy - pojęcia i wskaźniki dotyczące reklamy
• znajomość narzędzi i technologii związanych ze współczesną reklamą digital - SEM, SEO, RTB, afiliacja, CPS, CPC, cookie, VOD, retargetowanie, itp.
• rozumienie tematu analityki kampanii digital - analytics, atrybucja
• ogólna znajomość rynku mediowego - wydawcy, narzędzia reklamowe
• ok. 10 lat doświadczenia w sprzedaży
• doświadczenie i umiejętność sprzedaży projektów, usług agencji lub usług konsultingowych; mile widziane również doświadczenie w sprzedaży mediów
• doświadczenie we współpracy z działami marketingu dużych firm oferujących usługi lub produkty B2C
• doświadczenie w pracy z CRM
• umiejętność zarówno prowadzenia samodzielnie projektów sprzedażowych jak i kierowania zespołem sprzedażowym
• relacyjne podejście do kontaktów biznesowych
• nastawienie na wynik
• samodzielność
Oferujemy:
• możliwość rozwoju i wyzwania ;)
• dobre warunki pracy i zatrudnienia
• współpracę ze znanymi na polskim rynku firmami i realizację wspólnie z nimi ciekawych projektów
• sympatyczną atmosferę w biurze, owocną współpracę i inspirujące środowisko pracy
• możliwość angażowania się w ciekawe projekty - rozwój unikalnego know-how i nowych narzędzi podnoszących efektywność kampanii w internecie
Kontakt:
• aplikacje prosimy przesyłać na adres rekrutacja@talenthouse.pl
Proszę nie zapomnieć o klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”